553 Shares 7572 views

Świątynia w głębi Dark Souls 3: przejście lokalizacjach

Świątynia w głębi Dark Souls to 3 miejsce, które obejmuje katedrę z ogromnym cmentarzu wokół niego. Terytorium kryje wiele cennych przedmiotów dla postaci, silnych i sprawnych przeciwników i ciekawych tajemnic. Przejście świątyni złożonej mało, a w pełni poznać wszystkie tajemnice własnego nie będzie działać. Warto przeczytać ten poradnik, ponieważ przed wejściem na terytorium.

Logowanie i pierwsze kroki

Dostęp do głębi świątyni w Dark Souls 3 rozpoczyna się od długiej drabiny, ale przedtem należy skręcić w lewo od ognia i zabrać prochy napotkanych NPC paladyna. Należy zwrócić uwagę na pokojówce w świątyni ognia, aby umożliwić dostęp do różnych elementów dostępnych na rynku.

Po wejściu skręcić w lewo, weź tytanitowe odłamek, a pierwszą w prawo, na końcu toru, można znaleźć herb. Z tego samego miejsca, zdjąć osłonę w głównym tunelu. Ma również cenne rzeczy. Następnie uruchom głównego łuku, kuszy kill, wziąć sprawy w pobliżu prawej ścianie, a następnie wrócić i pracować na swój sposób do lewej.

Walki na drodze

Następny lokalizacja „Temple Głębokości” w Dark Souls 3 przedstawienie bombowce wroga. Zabij go, a następnie otwórz bezpośredni wjazd na terytorium. Na skrzyżowaniu, nie skręcić w prawo, po prostu iść w górę po schodach. Po wejściu na cmentarz, nie wytrzymują długo w jednym miejscu, stale poruszać, a my oczyścić nieumarłych.

Po lewej stronie drogi zabrać Astor dwuręczny miecz i przejść dalej. Blisko półka skok do dołu i zabrać tam cenny łup. Nie powinno natychmiast uciekać, inaczej postać umrze z krwawieniem. Zaniedbany, utrzymując w lewo, aż zobaczysz lokalizację w „głąb świątyni” mostów. W Dark Souls 3 z nich powinien spaść w dół i czekać aż przyjazny olbrzym, aby nie zniszczyć wroga w podwórzu.

Dostać się do schodów po przeciwnej stronie, gdzie będą walczyć z strażnik grobów. Na następnej stronie, po prawej stronie znajduje się fragment tytanitowe i kolejna silna tarcza. Po dwóch biegnie w dół i przejść do prawej strony będzie musiał walczyć z kilkoma potężnymi wrogami.

Wycieczka trwa

Sama lokalizacja „Świątyni głębi” w Dark Souls 3 nie jest zbyt skomplikowane. Gra oferuje jedną główną drogę z kilku oddziałów, które są cenne przedmioty. Po wędrówce w kierunku będzie musiał wrócić do swojego pierwotnego kierunku. Odtwarzacz nie jest stracone.

Kiedy gracz będzie radzić sobie z potężnymi przeciwnikami na drodze spotkanie kryształowych jaszczurek. Zabić je, ponieważ spadają z połyskujące tytanu. Przeczesują okolicę w obu kierunkach, zbierać przedmioty i iść wzdłuż głównej drogi. będzie blokować ogromny nowy jaszczurkę, która po uderzeniu jest obecne zasoby. W tym miejscu należy skręcić z powrotem do zejścia schodami i wyjściem do głównej bramy katedry. Są one zamknięte, a więc skręcić w lewo i zabić wszystkich kusznikom i szkielety. Dalej w dół ścieżka jest rozgałęzienie na cztery obszary. Gracz może wybrać dowolną z nich, gdyż są równi pod względem złożoności.

Ogólne wskazówki

Jak dostać się w głąb świątyni w Dark Souls 3, gracz będzie zrozumieć, jeśli rozgałęzienie zdecyduje się wspinać po schodach. Tam znajdzie wielu opiekunów grobów i innych potężnych wrogów. Przed rozpoczęciem wędrówkę w katedrze być uzbrojony dużej liczby pochodniami i broni, aby ognistym hartowanego.

Większość potworów są narażone na działanie płomienia i larwy, które powodują krwawienie, natychmiast spalone przy świetle ognia. Przy wejściu do świątyni, aby odwiedzić lokalizacja „nieumarłych rozliczenia” i porozmawiaj z łucznika-giganta. Często organizuje wsparcie ogniowe wewnątrz katedry i cmentarza. Niektórzy wrogowie zniszczą sojusznika, nawet bez udziału gracza.

Przy wejściu do budynku głównego można łatwo zabić dwóch opiekunów grobów. Warto do nich strzelać z łuku i udać się na dach. Będą zabraknie jeden na górze i tam po uderzeniu blisko półka spadną. Metoda morderstwa stanowi doskonałą użytkownikowi możliwość opt-out, a więc przed sztuczka powinna wypracować.

Walka z głównym szefem

Gracz spotka głównego szefa, gdy odbędzie się w hali głównej katedry na terytorium głębi świątyni w Dark Souls 3. Jak podnieść swój poziom do bitwy, użytkownik wie, ponieważ wystarczy, aby wygładzić słabsze miejsca w poziomie. Przeciwnik są diakoni głębokości ponad dwa tuziny ludzi. Ich główną siła w liczbach, bo gdy uderzający charakter z jednej strony będzie się szkody na drugą.

Najprostszym taktyka w tym przypadku odchylenie aż do chwili, gdy przeciwnik będzie koncentrowała się na jednej stronie. Następnie konieczne jest uderzać i kontynuować swoją drogę pokoju. Jeśli one rozpraszać, to musisz polegać na progi zwalniające. Gracz może uderzyć mieczem kilku diakonów, a więc sukces w znalezieniu stanowiska może znacznie zmniejszyć liczbę tych osób. Wrogowie mogą skakać w niewielkiej odległości, i ważne jest, aby zawsze pamiętać.