530 Shares 4306 views

Aleksandr Mihaylovich Lyubimov: biografia, życie osobiste, kariera

Może być bezpiecznie nazwać reformatorem krajowej epoce telewizji lat 90-tych. Z jego udziałem to zyskał całkowicie nowy format. Jednak ten człowiek okazał się jako zawodowy dziennikarz i jako doświadczony producent i utalentowanego nadawcę. Kto to jest? Naturalnie, Aleksandr Mihaylovich Lyubimov. Ona nie zna go prawie każdego widza. On stworzył unikalny w swoim rodzaju Zobacz kanał „rewolucyjny” do 90. programu „Vzglyad”, dzięki czemu poziom pilne i ważne dla wszystkich wątków. Aleksandr Mihaylovich Lyubimov może być znakomitym dyplomatą, ale jego wybór padł na ekranie telewizora i nie traci go. Jak, po czym odwrócił profesjonalny sposób innowatora krajowej telewizji, a wysokość w karierze udało mu się osiągnąć? Rozważmy tę kwestię bardziej szczegółowo.


Lata dzieciństwa i dojrzewania

Alexander Lyubimov (data urodzenia: 23 czerwca 1962) urodził się w brytyjskiej stolicy. Jego ojciec – Michaił Pietrowicz służył w obcej inteligencji, to zaangażowany w formie pisemnej, a matka – Ekaterina Pawłowna Vishnevskaya pracował w stolicy litsedeykoy Theatre. Gogol. Alexander Lyubimov, który rozpadł się rodzinę, gdy miał sześć lat, jako nastolatek, miał bardzo szerokie zainteresowania. Był przyciąga zarówno nauk ścisłych (matematyka) i humanitarnej (nauki polityczne). Chłopcy również lubiący sport i cieszył słuchania hard rock. W wieku 14 lat przeniósł się do mieszkania komunalnego i bardzo wcześnie zrozumiał wartość pieniądza, ponieważ zaczął je zdobyć.

Jednak, odpowiadając na pytania prowadzących do popularnego talk show „sam ze wszystkim” Alexander Lyubimov powiedział, że jest obojętny do bogactwa i pieniędzy nigdy nie jest celem samym w sobie dla niego. Taki czy inny sposób, ale kariera dyplomata mógł go przynieść i uznanie, a finansowy dobrobyt.

sfrustrowany dyplomata

Po otrzymaniu świadectwa maturalnego, Aleksandr Mihaylovich Lyubimov pomyślnie przeszły egzaminy na wydziale MGIMO przez międzynarodowych stosunkach gospodarczych. Młody człowiek był w stanie opanować kilka języków obcych. Jednak od czasu do czasu dorabia jako student mieć kieszonkowe.

Dyplom prestiżowej uczelni młodzieży kapitału otrzyma w 1984 roku. Alexander Lyubimov, którego biografia jest na pewno nie pozbawiona interesujących i niezwykłych faktów, został zaproszony do pracy w handlu reprezentacji ZSRR, z siedzibą w Danii. Wydawałoby się idealny początek kariery dyplomaty. Ale młody człowiek odmówił to „kuszenie” oferty. Jest dużo bardziej przyciąga do pozycji w Goskome w telewizji i radia na międzynarodowej służby ( „Radio Moskwa” w języku duńskim). I był w instytucji, w której pracowali od 1985 do 1987 roku.

"Sight"

Uczestniczących w dzisiejszym programie już Julia men'shovoy „Alone ze wszystkich” Alexander Lyubimov powiedział, że nie spodziewał się, aby móc zrobić karierę w telewizji, ponieważ jako młody człowiek, nie bardzo pasuje do ram istniejącego systemu.

W 1987 roku, za zgodą urzędników sowieckich edycja młodzież DH uruchamia obraźliwe dobie pierestrojki projektu – programu telewizyjnego „Vzglyad”. Na jego prac rozwojowych wielu ludzi, ale idea należał do Łysenki Anatoliyu Grigorevichu, który był asystent redakcji programów młodzieżowych DH. Pierwsza edycja programu odbyła się w dniu 2 października 1987 r. Ocena „look” popularność wzrosła „skokowo”. Mimo to, w przekazywaniu nie tylko wpływa ostrych i pilnych tematów omawianych na powietrzu, ale także demonstruje teledyski znanych przedstawicieli muzyki Radzieckiego. Być wiodące "innowacyjnych" produktów w telewizji miał zaszczyt Aleksandr Mihaylovich Lyubimov, Władisław Listjew Dmitriy Veniaminovich Zaharov Oleg Yurevich Vakulovsky. Wszyscy pracowali w służbie międzynarodowej. Potem dołączył do kadry dziennikarz Aleksandr Władimirowicz Politkovsky.

Można powiedzieć, że Edward Sagalaev (Glavred edycja młodzież CG) dała bilet wygranej do tych ludzi, wśród których był Aleksander Lyubimov. Ile lat minęło od „Vzglyad” pierwszej audycji? Przez prawie trzydzieści. Dla radzieckiego widza, projekt ten był naprawdę wykluczają. Jednakże, zgodnie z Graduate MSIIR czołowych uzyskać małe zarobki. Jakoś koniec z końcem , musieli objechać obszar twórczych wieczory.

Pod koniec zespołu 80 wiodącej został zawieszony z udziału w „wygląd”. Powodem była krytyka jednego z kommunistok zamieszczonej w gazecie „sowieckiej Rosji”. Istotą było to, aby „obalić” sukcesy restrukturyzacyjne. Ale po jakimś czasie, były ołów mogli wrócić do swoich obowiązków w ramach programu „Vzglyad”.

stanowiska kierownicze

Na początku lat 90. Anatolij Łysenko oferują udać kanał RTR, a on się zgadza. Szef projektu telewizyjnego „Sight” mianowany Alexander Lyubimov. Ile lat miał on w tym czasie?

Tylko dwadzieścia osiem. Ale młody człowiek czuł siłę, aby poradzić sobie z zestawem przed nimi. Pod koniec 1990 roku struktura „wygląd” przeszła reorganizację. Wynik był ZSA «TYP TV”, łącząc dwa projekty VIEW i «wygląd i in.» W ten sposób narodził się pierwszy stowarzyszenie handlowe, które ma stać się dodatkiem do „Ostankino”. Ale fakt „komercjalizacji”, a następnie prowadził wytyczne DH w oburzenia.

zamknąć projekt

Wkrótce program „Vzglyad” nagle znika z niebieskimi ekranami. Chodzi o to, że pracownicy chcieli pokazać całego kraju rezygnację protest szef Związku spraw zagranicznych Eduard Szewardnadze, który nie podoba się nową politykę. Jednak kierownictwo „Ostankino” nie pozwalał takie posunięcie i „vzglyadovtsy” zostali zmuszeni do bojkotu. Zamknięcie popularnego projektu jest głęboki rezonans publiczny. Lud chciał kontynuować grę „Sight”.

„Z podziemia”

Alexander Politkowskiej i Aleksandra Lyubimov, którego biografia jest interesujące dla dużej liczby osób zwraca się do pozwu do sądu skierowane przeciwko głowie „Ostankino” Leonid Krawczenko. Oni nadal strzelać scen do „wygląd”, ale poza federalnego kanału. Wkrótce pojawi się na regionalnych kanałów telewizyjnych kontynuowała ulubiony transmisji, które nazywa się już „wychodzą z ukrycia”. Nowy projekt został początkowo finansowane przez VID, a następnie przechodzi do przydziału nowo utworzonej struktury JSC „patrząc z podziemia”. Ale firma wkrótce zlikwidowana jako proces filmowania i replikacji był charakter otwarty i prawnych.

kariera polityczna

W początku lat 90 Lyubimov Aleksandr Mihaylovich (dziennikarz) postanawia spróbować swoich sił w polityce i działa dla deputowanych RFSRR.

Powodzenia dla niego, a on idzie do ustawodawcy o regionie Tambov. Legenda spada do Rady Narodowości Rady Najwyższej RFSRR. Wkrótce będzie on zainicjować utworzenie frakcji „Change. – Nowa Polityka”

Gdy kraj był zamach, Alexander Lyubimov Vladislav Listev i Aleksander Politkowskiej rozpoczął natychmiast objąć zdarzenia rozkładania na „Białym Domu”.

Pod koniec 1991 roku, formalnie przyjęła ukończeniu programu uwalniania „Vzglyad”. Jako „urzędnicy” dziennikarz trwał do jesieni 1993 roku, po których instytucje państwowe, Rada Najwyższa i Kongres Deputowanych Ludowych zostały zniesione.

Pracować w „Ostankino”

W 1992 roku Alexander Lyubimov ( „Sight”) pracował w stanie na czele „Studio międzynarodowych programach i udostępniania wideo,” Ostankino”.

Na jesieni przyszłego roku, na krótko przed atakiem na stacji telewizyjnej „spasować” projektu telewizyjnego „Plac Czerwony”, absolwent MGIMO „przekazał stery” widoku firmy Władisław Listjew, pozostawiając swoje stanowisko wiceprezesa i prawo być członkiem Zarządu.

Nowy projekt

„Vision” jest ożywienie niegdyś popularnego show w 1994 roku. Po pewnym czasie, Alexander Lyubimov (UCI) rozpoczyna nowy projekt o nazwie "One on One". Jest to „show polityczny”, w którym przeciwnicy bronić swojego punktu widzenia, wprowadzając czasem gorącą dyskusję. Ocena popularność nowego programu szybko zaczęła nabierać tempa w 1995 roku, podczas kampanii wyborczej na Sejm II kadencji. Wiele osób pamięta incydent w studiu podczas sporu wybuchła między Władimir Żyrinowskiego i Borysa Niemcowa.

Na wiosnę 1995 roku, zabijając Władisław Listjew i Lyubimov musi ponownie prowadzić z firmą TV „VID”.

Przygotowania do kampanii wyborczej

Jakiś czas później, Lyubimov Aleksandr Mihaylovich (dziennikarz, narodowości – Russian) postanawia stać się członkiem kampanii wyborczej Borisa Eltsina. Aby to zrobić, poszedł do Harvard University (USA) i rozwija się szkolenie na temat programu „kierownika kampanii i marketing polityczny.”

Po tym, robił zorganizować pracę w sztabie przedwyborczej Jelcyna, który w 1996 roku po zakończeniu drugiej rundzie był prezydent Rosji.

ORT

Wkrótce Aleksander opuszcza stanowisko dyrektora generalnego w wystąpieniu telewizyjnym, że zaczęła się specjalizować w „rozrywkowej” show ( „Jaka to melodia”, „Field of Dreams” i tak dalej. D.). Po tym ukochany staje się pracownikiem CJSC „Rosyjskiej Telewizji Publicznej” (ORT), został mianowany doradcą genprodyuser programów informacyjnych Ksenia Ponomareva. Następnym krokiem w jego karierze, stając się stanowisko do spełnienia. Dyrektor społecznym i politycznym nadawczej ORT. Od jesieni 1997 roku Alexander Lyubimov (prezenterka TV) został już mianowany szef informprogramm Dyrekcji i stanął na czele programu „Time”. W tych pojemnościach przebywał aż do wiosny 1998 roku, a następnie wrócił do nadawcy podgląd statusu szefa Zarządu konstrukcji.

W 1998 roku, absolwent Moskiewskiego Państwowego Instytutu uruchamia kolejny projekt „Tu i teraz”. Ten program autorski, który idzie na ORT codziennie z wyjątkiem weekendów. Trwało to aż do 2001 roku.

I po raz kolejny uczestniczyć w kampanii wyborczej

W późnych latach 90-tych Lyubimov Aleksandr Mihaylovich (dziennikarz), ponownie pokazując zainteresowanie wyborami do Dumy następnej kadencji, organizowanie kandydata reklamową bloku „Unity” Alexey Golovkova. Telewizja mężczyzna zaprosił do swojej siedziby kampanii. I dzieło Aleksandr Michajłowicz był sukces: „Jedność” zdobyła drugie miejsce, a po pewnym czasie, konsolidowane od GCO „Ojczyzny – Wszystkie Rosja” dołączył do grona „er” partii rządzącej.

Wspierać wolność słowa

Na początku zera Lyubimov staje na czele nowej jednostki non-profit „Mediasoyuz”. Celem tej organizacji jest ochrona wolności słowa w Rosji. Jednak krajowy „pióro rekina” wkrótce napisać, że pomiędzy Związkiem Dziennikarzy i dziełem rozumu Aleksandra nie do nawiązania ścisłej współpracy. Na wiosnę 2002, prezenter telewizyjny będzie jednym Rady szefów stowarzyszeń branży medialnej. Równolegle do tego, Lyubimov, działając asystent dyrektora generalnego ORT Konstantin Ernst.

Praca produkcja

Na jesieni 2001 roku szef „look” zaczął wykazywać zainteresowanie w produkcji. ORT uruchomiła nowy reality show „Survivor” i Alexander próbuje swoich sił w nowej kariery dla siebie. W 2003 roku on i jego kolega Siergiej Kushnerev za mistrzowską pracę w produkcji drugiego sezonu „Survivor” otrzymuje prestiżowy telepremii Taffy. Następnie nadawca inwestuje swoje aktywa finansowe w animowanym serialu „Happy Bear” kinoserialy „Blind – 2”, „zaświta Oto cichy”, „Barvikha”.

W 2006 Lyubimov analizuje szczegółowo proces produkcji animacji 3D w jednej ze szkół zawodowych w Los Angeles. Pięć lat później, w więzieniu dla kobiet w Perm, on zainicjował powstanie fabryka kreskówki 3D animacji i grafiki komputerowej. W ten sposób niestandardowy sposób, chciał pomóc „potknął się” w życiu kobiety na nową karierę i stać się produktywne w społeczeństwie.

W 2007 roku prezenter telewizyjny na równi z biznesmenem Aleksandrom Mamutom założyć firmę produkcyjną „Mirumir”, który jest profilowany w produkcji filmów, które łączą elementy handlu i sztuki domu. W rezultacie powstał film – (. Kierowany przez I. Dykhovichny) „Europa Azja”. Następnie rozpoczął przygotowania do fotografowania „Chapiteau pokaz”, ale prace nad nim zostały wstrzymane z powodu braku pieniędzy.

Istnieje również rozpoczęto strzelanie filmu „Red Cow” produkcji rosyjsko-amerykańskich.

RTR

W 2007 roku Aleksander Michajłowicz zaproszony do pracy w VGTRK (All-Russian State telewizyjnych i radiowych Company) i zaoferować go przekazać „Senat”. Lyubimov powiedział tak i na koniec roku „promowane” do pierwszego zastępcy dyrektora generalnego VGTRK. Nadawca za trendów marketingowych kanału telewizyjnego „Rosja”.

Jakiś czas później, Alexander działał jako producent projektu telewizyjnego „Nazwa Rosji”, w którym publiczność dając możliwość definiowania legendarna postać w historii kraju, który byłby uosobieniem wszystkiego Ojczyzny. czas wygraną otrzymał wielki wojownik i dowódca Aleksandru Nevskomu.

Na jesieni 2008 roku „Vzglyad” Program ex-szef wyklucza uprawnień prezydenckich w „Media Unii”, zastrzegając sobie prawo do bycia częścią zarządu spółki.

polityka ponownie

informacja pojawiła się w mediach w 2011 roku, że Lyubimov został członkiem partii politycznej „słusznej sprawie”, który został następnie kierowany przez biznesmena Prochorow. Między Aleksander Michajłowicz i Michaiła Dmitrievich w początku lat 90 przyjaznych stosunków. Po wycofaniu się z głową w „partii” praca Lyubimov kończy kontrakt z RTR.

Ale jesienią 2011 roku nie jest podzielona, co spowodowało partii Michaił Prochorow stracił członkostwo w „odpowiednim przypadku”. Jego przykładem poszła i Aleksander, który uznał za konieczne, aby odwołać się do ówczesnego szefa państwa Dmitriyu Medvedevu, z hartowanego entuzjazm pracownika jego administracji , Vladislav Surkov, powodując rozłam w partii.

Wkrótce stwierdzono, że Lyubimov może „stać na czele” RBC-TV, należąca do swojego dawnego kolegi partii Michaił Prochorow. Kilka dni później została potwierdzona, a Alexander został mianowany Dyrektor Generalny RBC TV.

Odznaki

Podczas długiej kariery „TV człowiek” Lyubimov nie był prestiżowy i honorowy regalia. Jest właścicielem Medal of Honor, Orderem Przyjaźni. Alexander jest dumny z Taffy, został również wyróżniony nagrodą „Telegrand – 2005” za znaczący wkład w rozwój dziennikarstwa. Ex-CEO VID był przez wiele lat członkiem funduszu „Russian Academy Television”.

On rozumie i mówi po angielsku, holendersku i francusku. W wolnym czasie, Alexander woli pójść na ryby, czytać ulubioną książkę lub obejrzeć przedstawienie teatralne.

On również nie miałby nic przeciwko obejrzeniu hokeja i windsurfingu.

rodzina

Należy zauważyć, że Aleksander Lyubimov, którego życie osobiste dziś jest najlepsze, kocha drugą połowę. Nie lubi rozmawiać o sprawach, które dotyczą jego rodziny. Oczywiście wiele postulatów publicznych jest zgodne z tą istotną pozycją, w tym z Aleksandrem Lyubimovem. Żoną prezentera telewizyjnego jest jego kolega Oksana Pushkina. Ich znajomość odbyła się w murach Ostankino, czyli w formie bufetu, gdzie absolwent MGIMO bronił kolejki na ciasta. Oksana i Aleksander natychmiast sympatyzowali ze sobą i postanowili kontynuować przyjemną komunikację tego samego dnia, ale w prywatnej atmosferze. I tylko siedem dni po spotkaniu Prezenter TV zaproponował Oksanę, a on nie był wcale zakłopotany, że jego dama była już pielęgniarka z rąk dziecka. Jednak rodzinny idyll trwał zaledwie dwa lata. Według plotek, przyczyna ich rozwodu była banalna. Kiedy Oksana i Aleksander zostali zaproszeni na imprezę na przyjęciu. Pushkin przybył na imprezę nieco wcześniej niż jego małżonek. Lyubimow spóźnił się na kilka godzin, a on z butelką alkoholu z domowego baru. Oksana zapytała męża, czy zdjął buty, zanim uda się do "sklepu napojów alkoholowych". Odpowiedź Aleksandra zniechęciła ją: "Dlaczego?" To jest moje mieszkanie i robię wszystko, czego chcę ". Po takich słowach Puszkina nie chciała już mieszkać z znanym prezenterem telewizyjnym.

Ten rodzaj wstrząsów był prawdopodobnie raz w życiu osobistym Aleksandra Ljubimowa. Żona nr 2 jest ekspertem i koneserem języka japońskiego i japońskiej kultury. To jest Natalia Kunikova. W małżeństwie ze słynnym prezenterem telewizyjnym urodziła trzech synów. Dzieci Aleksandra Lyubimowa wybrały twórcze zawody: synowie poważnie zainteresowali się produkcją filmową. Ale najstarsza córka Catherine wybrała ścieżkę aktora. W każdym razie dzieci Aleksandra Lyubimowa nie chcą używać patronatu ojca i chcą osiągnąć wysokie wyniki w swojej karierze tylko własnymi wysiłkami.