562 Shares 9400 views

Tomb Raider Underworld. Przejście od pierwszej części

O Lara Croft – nieustraszonego i silnym Tomb Raider – usłyszał przez wielu. Stworzyła wiele ekscytujących gier komputerowych z jej udziałem. Jeśli jesteś zainteresowany w jednym z nich – Tomb Raider Underworld, przechodząc jedna z jej części zostaną omówione w niniejszej publikacji.

Głównym kontrola charakter

1. Aby uruchomić przodu, do tyłu, w lewo lub w prawo, należy użyć klawiszy W, S, A, D. Uwaga, w przypadku niektórych przedmiotów Lara Croft odwraca się do ciebie, to po naciśnięciu tego przycisku ruch zostanie przeprowadzona w przeciwnym kierunku.

2. W celu przeprowadzenia czynności z przedmiotami musi nacisnąć E.

3. Aby zrobić skok, naciśnij klawisz „przestrzeń”.

4. Lara będzie usiąść, jeśli Ctrl.

5. W celu uruchomienia przy maksymalnej prędkości, naciśnij Shift. Bohaterka będzie się poruszać trudne, ale dość szybko. To działa podczas pływania pod wodą. To, co jest możliwe w Tomb Raider podziemnego.

6. Przejście gry będzie łatwiejsze, jeśli użyć liny z porywania magnetycznego (Q).

7. Przycisk F obejmuje latarkę.

8. Kiedy nawinięta można leczyć Lara Croft – V.

9. Przycisk R przełącza rodzaj broni.

10. Caps Lock pozwala rzucać przedmiotami lub granaty w dłoniach.

11. Ścisła Zakres – Z.

Tomb Raider Underworld – kody, sztuczki

Na wielu metod Lara Croft nie jest opisane w FAQ. Okazuje się, że bohaterka może wykonać następujące czynności:

• Jeśli w trakcie biegu, naciśnij Ctrl, bohaterka zrobi salto że będzie poślizgu do zamykania drzwi, szybko przejść do niskim nachyleniu lub spektakularny zanurzyć się w wodzie.
    • Podczas uruchamiania, przycisk E jest stosowany do rzutu lub obiekt znajduje się w ręku Lara.
    • Gdy przytrzymasz „przestrzeni” na powierzchni poziomej, Lara bierze za rękę.
    • Kiedy Tomb Raider jest na poziomie ziemi i trzymając się za ręce broń, masz bardzo ładny skok do przodu (klawisz skrótu „luki” w).
    • Lara może wspinać się luki między ścianami (wielokrotne odbicia), ale trik po raz pierwszy w Tajlandii (Temple Terrace). Należy zdecydowanie nauczyć, ponieważ buduje dalej grę Tomb Raider Underworld mijania. Jest to konieczne, aby przejść do otworu przycisk spacji w kombinacji A (lub D). Bohaterka zrobić skok i drugi opóźniony na skale. W tym momencie, naciśnij kombinację to znowu, tak że mogła pozostać na następnej chwili, na przeciwległej ścianie.

Tomb Raider Underworld – przejściu. Tajlandia. wybrzeże

W ślady ojca Lary dostaje w Tajlandii. Wybierać najbardziej odpowiednie dla kombinezonu dżungli, i przejść dalej. Bądź ostrożny, miejscowe zwierzęta mogą być niebezpieczne.

Krok 1. Spójrz walec na jachcie, i nurkowania w wodzie. Udać się do skał do występu jednego z nich. Strzeż się rekiny, które mogą uszkodzić obcasy Lara.

Krok 2: wspiąć się na kamieniu i przesunąć go w górę i w prawo na klifie. Następnie przeskoczyć do innych prognoz są lekko w prawo.

Krok 3. Wejdź po krawężnikach. W jednej z wnęk w bocznej spada apteczka można znaleźć i tajne. Zabij pająki, przyjmować wartości i wspinać się po występie w lewo. Przenieś do górnej półki i przejść na nim w lewo.

Krok 4. Za bohaterką będzie niewielka granica. Musisz skoczyć na niego i poruszać się w górę. Następnie przesuwając w lewo, aż wypustki schodów. Wspiąć się na nim, ale być przygotowany do walki z pająkami. W pobliżu znajduje się za zdrowie dzban.

Krok 5: Przejście do przodu do otchłani. Przesuwa się w dół wzdłuż nachylonej powierzchni i skoku do bieguna poziomej, przez który powinien wspiąć się na małą granicę. Od porusza wyżej, w kierunku schodów.

Przejście z Tajlandii. Zwalczanie drapieżników

Krok 6. Po schodach, przejdź do ściany graniczy z lewej Lara. Wspiąć. Między ścianami przydatny trick „stwardnienie bounce”, o czym była mowa wcześniej.

Krok 7. Teraz bohaterka musi dostać się do miejsca i iść do przodu. Tam czeka na przepaści, ale ona będzie w stanie przeskoczyć nad nim za pomocą pierścienia.

Krok 8: Zgodnie z kamieni gruzu powinny dotrzeć do świątyni. Jej drzwi zostaną zamknięte, ale prawo z nich w jednym z dzbanów mają jakąś tajemnicę.

Etap 9: Do kolumny do lewej ściany. Korzystanie z trick „wielokrotnym odbiciu” z dala do krawężnika, znajduje się powyżej. Przewijać nim aż znajdziesz się przed innym kamiennej. Skok na jej występ i wzrośnie powyżej, a następnie w lewo.

Krok 10. Za bohaterką będzie kolumna, na której musi skakać.

Krok 11. Przejdź na zewnątrz kościoła i wspiąć się na balkon. Ścieżka Lara – w dół na półkach i kolumny, znajdującej się z przodu.

Krok 12. Wejdź na górę, przejdź do prawej kolumny i przejść do innego.

Krok 13. Następnie, Lara powinna przeskoczyć do słupa, z nim – na drugim biegunie, z których powinien dostać na płytki półkę. Według poruszać go do końca, a następnie przejść do innej kolumny za Lara. Opuść się w dół, weź apteczkę.

Krok 14. Dalszy sposób Lara idzie dalszego kanału. Bądź przygotowany na spotkanie z Tygrysów. Odbiór apteczce z tajemnicy w lewym boku.

Krok 15. zamaskować wiązki w szerokich słupków kamienia i przenieść do kolumny drugiej półki, a następnie innej przerywaną wiązkę. Przenieść na drugą stronę budynków kamiennych i wspinać się.

Wybrzeże. Tajlandia. Ciąg dalszy trudna droga

Krok 16 w prawo, w skoku na belce, a z niej – w górnej części kolumny. W pobliżu znajduje się napój zdrowia i apteczka. Przenieść do centralnego kanału i wspinać się po schodach.

Krok 17. Przejście zwija Lara chwyta krawędź kamienia własnej. Przesuń w lewo. Przeskoczyć krzaka i wspiąć się na platformę. Bądź przygotowany do walki z tygrysami. Poradzić sobie z drapieżnikami poruszać się w prawej skroni i prawo. Zniszczyć nietoperzy pożądane zanim dotrą go.

Krok 18. wspiąć się na platformę, a od niego – na krawężniku po lewej stronie.

Krok 19. Przesuń w prawo, aż do końca i przeskoczyć na półkę za bohaterkę. Następne Lara musi iść na lewo w dół półek w ścianie.

Krok 20. Przejdź do belki, pereyhodite do drugiego z nią. Po tym, że dziewczyna będzie musiała wspinać się pod kamiennym łukiem i walczyć z pająkami.

Krok 21. Idź na górę po schodach i zejść półek. Punkt Larue w prawo i do góry wzdłuż półek. Otprygnite od ściany na belce. Take sekret w miejscu.

Krok 22. Przejdź przez kamienną półkę. Bądź przygotowany na spotkanie z pająkami. Skocz do bieguna, a wraz z nim – na miejscu.

Krok 23. Przesuń w prawo i po schodach.

Oto labirynty czekają fani Tomb Raider podziemnego. Przejście wybrzeżu Tajlandii (pierwsza część) dobiegła końca, a następnie filmem.