578 Shares 4726 views

Dmitry Gubin – rosyjski dziennikarz i prezenter telewizyjny: biografia

Dzisiaj mówimy, kto jest Dmitry Gubin. Jego biografia zostaną omówione szczegółowo poniżej. Mówimy o sowieckiej i rosyjskiej dziennikarki i nadawcy. Były członek programu, o nazwie „Dostęp czasowy”, który ukazał się na kanale TVC.


biografia

Dmitry Gubin – dziennikarz, urodzony w 1964 roku w Iwanowo. W 1981 roku został studentem Uniwersytetu Moskiewskiego, Wydział Dziennikarstwa wybrany. Po ukończeniu studiów rozpoczął pracę na dystrybucji Volokolamsk gazety pod tytułem „nakazów Iljicza”. Po roku działalności został oskarżony o braku kwalifikacji zawodowych i zredukowane do korektorów.

działalność

Dmitry Gubin w 1987 roku przeniósł się do Leningradu. Nie ma pracować w czasopiśmie „Aurora”. „Spark” stały korespondent publikacji od 1990 roku. W 1995 roku był redaktorem magazynu o nazwie Pulse St. Petersburg (rosyjska wersja niego). W latach 1997-1999 pracował w stanie „Radio Rosji”.

Choć rosyjski dziennikarz był czołowym codziennie talk show Persona Grata. Od 1999 do 2000 pracował w „Wiesti” na RTR. Potem wrócił do „Radio Rosji”. Od 2002 roku jest wiodącą Daily Show o nazwie „sprawiedliwość telefon”, który wyszedł w radiu „Mayak 24”. W 2004 roku pracował jako producent w Londynie, BBC World Service rosyjskiej służby. To jest wiodącym programem New Day.

Po powrocie do Federacji Rosyjskiej stał szef magazynu FHM Rosja. Zostawił po sprzedaży publikacji „IDR”. W latach 2008-2009 był redaktorem naczelnym magazynu Robb raportu (jego wersja rosyjska). W latach 2010-2011. Prowadził poranny program „Dzień z Dmitriem Gubinym” na stację radiową o nazwie „Wiesti FM”. Został zwolniony ze swojego stanowiska. Zwrócił uwagę, że powodem tego była ostra krytyka wyrażona przez nich przeciwko Walentina Matwijenko. Radio Guide zauważa, że problem w przenikliwym tonem ołowiu w powietrzu.

Od 2007 roku pracował w telewizji „autorskim”. "Vremechko" prowadził program. Wraz z Dmitriem Dibrovym pracował nad projektem „czas dostępu.” Z Dmitriem Haratyanom prowadził program "Big Family". W 2011 roku kanał został zakończony związek z naszego bohatera jednostronnie. Przyczyny nie jest wskazany. Od „Big Family” seria programów przechwyconych wycięto podczas instalacji wszystkie klatki z dziennikarką. Decyzja ta spowodowała oburzenie Ksenia Larina, którzy brali udział w filmie.

Od 2007 roku pracował jako felietonista w czasopiśmie „Ogonyok”. W 2014 roku wyjechał na publikację. Nie zgadzał się z polityką redakcyjną. Jednocześnie kontynuował współpracę z wydawnictwem „Kommiersant” domu. Było radiowych stacji nadawczych „Kommiersant-FM» przeglądarkę. W 2011 roku został liderem programu „Nasz czas”. Jest emitowany kanał „Top Secret”. Od 2013 roku jest on autorem „punktu widzenia” projekt „100TV” w Petersburgu. Jako publicysta współpracuje z publikacji internetowych i czasopism. Wśród nich jest „Rosbalt», GEO, Snob, GQ.

Od 2010 roku jest profesorem wizytującym na Uniwersytecie Moskiewskim. Napędzany przez Wydział Dziennikarstwa. Od 2014 roku, nasz bohater – Zwiedzanie wykładowca w Wyższej Szkole Handlowej. Jest członkiem festiwalu „Razem Radio” rady doradczej. Współpracuje z „Radio Corporation”. On jest profesorem Radio School w Petersburgu. Światopogląd – absolutne ateistą. Choć twierdzi, że jest pierwszym wierzącym i został ochrzczony w wieku trzydziestu lat.

bibliografia

Dmitry Gubin w 1999 roku, razem z Igorem Poroshin i Lvom Lure, napisał książkę „Nieruchomości Petersburg”. W 2011 roku wydał pracę „podatek od domu.” W tym samym roku doszło do książki „Notatki grumbler”. W 2013 roku Dmitrij Gubin wydał podręcznik „Papier w ustach.” W 2014 roku okazało się książki „Przychodzące i (nie) wizyty.” W 2014 roku opublikował „10 wykładów na temat telewizji i dziennikarstwa radiowego.” W 2016 roku opublikował książkę „Gubin w powietrzu».

Nagrody i oświadczenia

Dmitry Gubin otrzymał magazyn „Ogonyok”. Wkrótce zauważył edycję Elle. Zdobył „Złoty Mikrofon”. Jego nominacja – „Główny program, show”. „Złoty Promień” został nagrodzony.

Nasz bohater mówił o jego zwolnieniu z projektu „czasu dostępu”. Zauważył, że to był kompletny niespodzianka dla niego, ponieważ był pewien, że wkrótce wznowić fotografowanie. Był w stanie nauczyć się korzystania z ich źródła, przyczyny takich decyzji. Według niego, Walentina Matwijenko ciężko pracować i teraz jego droga do dowolnego kanału centralnego jest zamknięta. Ponadto dziennikarz zasugerował powrót do praktyki Radzieckiego.

Należy również pamiętać, artykuł „Meczet w ogniu”, który został opublikowany przez naszego bohatera w czasopiśmie „Ogonyok”. To spowodowało burzliwą reakcję czytelników. Autor zadaje pytanie o przyszłość świata i islamu.